7 Aralık 2011 Çarşamba

Eğlenceye Doyamadık !

  Herkese merhabalar,

  Joygame, 1-4 Aralık tarihleri arasında Lütfi Kırdar Kongre Merkezi'nde, GameX Fuarı'ndaydı.

  Uzun, zorlu ama bir o kadar da eğlenceli olan GameX Fuarı -belki Joygame Fuarı demek daha doğru olur- Joygame standının yarattığı coşku ve eğlenceyle başladı. İlk gün itibariyle tüm katılımcılar Joygame standına yoğun bir ilgi gösterdi. Wolfteam ekibinden herkes fuardaydı, tüm OG'ler, TY'ler ve yöneticiler fuar alanında katılımcılarla birlikte eğlendi. Fuarın son günü orada oldum ve tüm coşkuyu, heyecanı bende diğer OG'ler gibi yaşama fırsatı buldum.

  İzlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum, bugüne kadar bulunduğum hiçbir fuarda görmediğim atmosfer, tempo ve coşkulu kalabalığı bu fuarda gördüm. Joygame oyuncuları fuarın hergünü oradaydı. Fuarı gezmeye gelen katılımcılar ise Joygame oyunlarına ve standlarına inanılmaz bir ilgi gösterdiler. Ben de diğer tüm ekibimiz gibi standımıza gelen tüm oyunseverlere elimden geldiğince yardım etmeye çalıştım. Fuarda Joygame oyunlarının tüm karakterleri oradaydı ve oyuncularla fotoğraflar çektirdiler, turnuvalar düzenlendi, hediyeler sahiplerini buldu. Ayrıca fuara katılanlar Joygame'in yakın zamanda piyasaya sunacağı oyunları deneme ve Kapalı Beta'ya kayıt yaptırma imkanı buldular.

  Tüm bu etkinlikler esnasında bizlerde oyuncularımız kadar eğlendik ve aynı zamanda yorulduk. Bizler de yorgunluğumuzu üzerimizden atıp, fuar alanındaki hızımızı hiç kesmeden işimize geri döndük. Gelen tüm arkadaşlarımızla elimden geldiğince ilgilenmeye çalıştım.

  Fuara gelen gelmeyen, beğenen beğenmeyen herkese çok çok teşekkür ederim, sizlerle görüşmek büyük bir zevkti, bir daha ki sefere görüşmek dileğiyle.

  Herkese iyi eğlenceler, keyifli oyunlar dilerim.





1 yorum:

ByTasKnEmRe dedi ki...

acayip imrendim abi ya Konya'da olduğum için gelemedim göremedim oraları bütün etkinlikler hediyeleri kacırdım :'( IlAzeuSlI

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger