31 Aralık 2011 Cumartesi

Benim İçin İlk Yıl

    Bu yılbaşının Jarael için önemi apayrıydı. Geçirdiğim yılbaşının öneminden bahsetmeden ve yılbaşı tebriği sunmadan önce benim yılbaşı görüşümü ve yorumlama biçimimi merak edenler olursa diye, yılbaşı hakkındaki gözlemlerimi sunmak istiyorum. Biliyoruz ki yılbaşı tüm dünya genelinde herkes tarafından coşkuyla karşılanmaktadır. Farklı zamanlarda ve kavramlarda da olsa, hepsini birleştiren ortak özelliklerden biridir yeni yılı karşılamak. Herkes için farklı anlamlar taşıdığından söz ettim ya, bir de herkes için farklı kutlama biçimleri vardır. Kimine göre evde ailesiyle vakit geçirmek, kimisine göre de dışarıda sevdikleriyle birlikte olmaktır yılbaşı eğlencesi. Tabi bir de vazgeçilmezleri vardır yılbaşının, tombala bunlardan biridir mesela. Ben kendimi bildim bileli hemen hemen her evde yılbaşı akşamı bir tombala çekilir ve yeni yılın şanslı kişisinin o tombala oyununu kazanan isim olacağı gibi bir sonuca bağlanır.

    Bende yeni yılda kendime göre bir eğlence buldum. Bazı anlarda gelenekleri bozmadım, bazı anlarda kendimce yenilikler kattım. 11' senesinin geyiğini 12' senesinin de neler getirebileceğine dair planlar yaptım. Wolfteam'de aynı şekilde genç dinamik ve yenilik dolu bir şekilde 2012'ye adımını attı. Sevgili Drakkahn'ın bahsettiği gibi Joygame geçirdiğimiz senelerin ardından, hızını hiç kesmeden, giderek büyüyerek ve güçlenerek yoluna devam ediyor. 2009 senesinden beri olduğu gibi. Joygame'in yılbaşı kutlamaları her zamanki gibi eğlence ve neşe doluydu ama benim için ayrı bir önemi vardı, benim için bir ilkti. İlk kez Joygame bünyesinde bir yılbaşı geçirdiğimden inanılmaz bir keyif almıştım. Yıllar geçse de unutamayacağım ve bir daha yaşayamayacağım anlardan biriydi. İşte bu yüzden 11' senesinin benim için hep ayrı bir önemi olacaktır.



    Anlatacaklarım bu kadar, şimdi lafı daha fazla uzatmadan, fazla da abartmadan ve yılbaşı adetini bozmadan sizlere yılbaşı tebriğimi sunmak isterim. Tabi güzel bir de hediye.

    Yeni yılı kendi fikirlerinizle, kutlamanız dileğiyle. Herkesin yeni yılını kutluyor sağlıklı, Joygame ile birlikte, eğlenceli bir yıl geçirmesini diliyorum.
    İşte sizler için hazırladığım ve yılbaşı klasiklerinden olan yeni yıl takvimi!







0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger