9 Mayıs 2012 Çarşamba

Duyanlar Duymayanlara Anlatsın

Görenler Görmeyenlere, 
Duyanlar Duymayanlara,
Bilenler Bilmeyenlere,
Anlatsın!
maNga ZombiRock'ta

maNga'dan esinlendim sanırım şu günlerde, kendimi arada sırada bir dörtlük ya da kafiyeli bir kaç satır yazarken buluyorum. Zannediyorum ki sizler için de durum böyledir. 
Rano'dan Herkese merhabalar arkadaşlar.


Dillerden düşmeyecek bir şarkıya imza attı maNga. Böylesi eğlenceli ve aksiyon dolu bir oyun için çok uygun olmuş açıkçası. Oyunda kırdığım rekorları bir de maNga şarkısıyla kırdım geçtiğimiz günlerde.

maNga'nın bu gelişini tabi ki kutlamaya devam ediyoruz. Dün 5000 Altın ve Nakit'i tüm oyuncularımız ile paylaştık. Bugün maNga haritası için harika bir etkinlik başlattık ve oyuncularımız tarafından ilgi oldukça fazla.

İlerleyen günlerimizde olacak bir kaç yenilikten bahsetmek istiyorum sizlere. Açıkçası bu bilgileri sizlere ilk defa Rano sızdırmış olacak. Aramızda kalsın:

• maNga ZombiRock'ta videosu ile ilgili Twitter üzerinden etkinliğimiz başlayacak. Youtube ve Twitter hesaplarınızın aktif olduğundan emin olun.
Ayrıca maNga'nın ZombiRock için yaptığı bu besteyi, sözleriyle birlikte bilmeye gayret gösterin. Yakın zamanda bununla ilgili bir etkinliğimiz de gerçekleşebilir. Video çekmek için bir cihazınız ve o videoyu yüklemek için Youtube hesabınızın olduğundan emin olun.

Benim aktaracaklarım bu kadar. Şimdi ekibime çaktırmadan işime geri dönüyorum.
Herkese iyi eğlenceler, keyifli oyunlar.

ZombiRock Oyun Görevlisi Rano

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger