25 Nisan 2012 Çarşamba

PirateStorm İle Denizlerin Hakimi Ol!

Pirate Storm ile denizlere açılıp, kaptanlık ya da korsanlık hayallerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Hayalleriniz arasında deniz taşıtlarına saldırmak olmayabilir belki denizlere korku salan dev yaratıkları avlamak ya da kötü korsanları yakalamak amacıyla bir kaptan olabilirsiniz. Belki de denizlere hakim olmak ve tüm ganimetleri ele geçirmek istersiniz. Merak etmeyin, bu dünyada istediğinizi olabilirsiniz.


Toplarınız hazır olsun, bu denizlerde sizi ne gibi tehlikeler beklediğini hayal dahi edemezsiniz!

• Korsanlar
• Yaratıklar
• Devasa bir okyanus,
• Keşfedilmeyi bekleyen bir çok ıssız yer,
• Ada şehirleri ve getirdiği bir çok özellik
• Kimselerin girmeye cüret edemediği Zindanlar

Hepsi ve daha bir çoğu Piratestorm'da. Sınırsız heyecan, aksiyon, eğlence sadece Türkçe içeriklerle sizlerle. Kendini bir kaptan olarak görüyorsan ve rakiplerinle yüzleşmekten korkmuyorsan hadi hiç durmadan Pirate Storm kaydol!


• Giriş Ekranın'daki uyarıya dikkat ettin mi? Korsan'lık sözleşmesini okumadan oyuna giriş yapamazsın, "okundu ve onaylandı" seçeneğini seçerek "Oyuna dön!" butonuna tıklamalısın.




Bir çok denize hükmeden, deneyimli Korsan N'our Jarael  Piratestorm'da ve kötülerin karşısında olmaya devam ediyor!

Jarael: Gözlerimi bir gemide açtım, evet babam gibi ben de bir korsanım. Bir çok denizler gezdim, anlatılan masallara tanıklık ettim. En cesur mürettebatımın bile korkudan titrediği anlarda en önde göğüs geren bendim. Şimdi buradayım, olacakların farkındayım. Belki burada yaşamım sona erecek, bunu hissediyorum ancak dediğim gibi korkuya göğüs germek için varım! Peki ya sen?

ZombiRock Oyun Görevlisi Rano

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger