1 Şubat 2012 Çarşamba

Jarael Röportajı ile Dergi WT 3.Sayısı Çıktı!

  Dergi WT'nin yeni sayısı çıktı. Wolfteam'cilerin aylık internet dergisi Dergi WT dopdolu 3.sayısı ile tüm oyunseverlerle buluştu. Bu ay ki sayısının yayınlanmasını daha bir heyecanla bekliyordum, çünkü bu ay derginin röportaj kısmında ben varım. Röportaj çok renkli ve eğlence doluydu, bana yöneltilen sorulara elimden geldiğince ayrıntılı cevaplar vermeye çalıştım. Oyuncularımızın neler merak ettiğini bir kez daha anlamış oldum.

  3.sayının bir çok yeniliği var, en sevdiğim kısmı yeni arka plan rengi oldu. Bu konuda Dergi WT Ekibi'nin uzun arayışlar içinde olduklarını biliyorum bence çok başarılı bir sonuç olmuş. Sizlere derginin bu ayki sayısı hakkında bir kaç ipucu vermek istiyorum; 

   Bu sayıda derginin içeriğinde yayınlanan bir çok promo kod mevcut! Umarım gizlenen bu promo kodları bulmakta zorlanmazsınız. Ayrıca dergi ilk kez E-Dergi uygulamasına geçti. Sevgili ProMod'umuz MaxentiusTR'nin belirttiği kadarıyla ilk denemede bir aksaklıktan dolayı derginin tamamı bu uygulamaya dahil edilememiş. Umuyorum ki en kısa sürede bu aksaklığı giderirler. Çünkü çok güzel bir uygulama.

  Dergi WT başarıya ulaşmak için basamakları birer birer çıkmakta. Eminim ki çok yakında Türkiye'nin sayılı internet dergileri arasında yerini alacaktır. Bir kez daha sizlerin huzurunda tüm Dergi WT Ekibine emekleri için teşekkür ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger